martes, junio 12, 2007

Non stop al week-end

Qui ha dit que els caps de setmana eren per descansar? "Como ejemplo un botón" que diuen els castellans, i desgranaré el meu darrer week-end non stop.

DIVENDRES 8

Horari intensiu a la feina (8-15 hores). Surto puntual perquè m'esperen a dinar a Sabadell i haig de passar per casa a deixar la moto, agafar el ferrocarril i trobar el bar on estan els amics dinant. Tot i donar-me pressa, arribo gairebé a dos quarts de cinc.

Al carrer fa un calor abrasador i només entra em clavo la primera birra, amb l'estómac quasi buit. Demano un entrepà i xerrem una estona per posar-nos al dia amb els amics de la UAB. La tarda continua en una terrassa del centre de Sabadell amb més birres fins que la gent comença a desfilar i jo el primer. Tornem cap a la capital.

Al ferrocarril de tornada truco al meu cosí per quedar per anar al cine aquella nit. Em diu que baixi a Catalunya que estan en un bar de la Plaça del Rei. Dit i fet. El calor segueix picant i jo suo. Just arribar a la Plaça em diuen que marxem a veure els "ous com ballen" que s'exposen a 14 punts emblemàtics del centre de la ciutat. No ho coneixia, és curiós però no saltava de curiositat (tampoc no és estrany en mí).

La ruta va acabar a la Catedral on vam decidir estrenar el nostre carnet del Bicing. Feia temps que no anava amb bicicleta i passejar entre els vianants no és gens fàcil. Peu a terra va ser la solució recorrent.

Un cop "aparcada" la bicicleta vam descansar mitja horeta i cap al Cinesa Diagonal. Sopar al mexicà que hi ha al davant (aconsellable al 100%, bon servei, bona qualitat i preu assequible). Ja semblo la guía del ocio. Ben sopats i un xic "alegres" entrem a la Sala 5 del Cinesa. Ocean 13 ens espera. Peli fantasma però ja sabíem que ens trobaríem. No ens desil·lusiona. Conclusió: cada dia m'assemblo més a Brad Pitt (les dones no ho veuen però ma mare diu que sóc guapississsim).

Sortim del cine vora la una. Toca dormir que demà serà un dia dur.

DISSABTE 9

M'aixeco a les deu tocades. Teníem son endarrerida. Esmorzo cafè (Nespresso m'has fet recuperar la meva addicció al cafè!!) i magdalena. Afagem la moto i fem uns encàrrecs. A les 11 i poc m'espera el meu cosinet per passar un matí al sol de la piscina de Castelldefels. Vist el meu èxit amb el bicing decideixo tornar-hi però no em deixen. No hi ha bicis lliures al meu barri. Faig tard i torno a anar-hi en moto.

Passem el matí a la piscina. Fa un sol agradable i un ventet que suavitza l'ambient. Dinem a casa de la meva cosina. És bona cuinera. Sortim tips. Vora les 5 agafem el cotxe i tornem a la metròpolis. He quedat amb uns amics per comprar els bitllets d'avió de les vacances.

Al arribar els hi truco. Uno està fent partides al Sing Star de la Play (la bojeria OT s'exten als jocs) i l'altre anirà al Camp Nou. Quedo amb el Gaspar de passar-me per casa seva a veure el Madrid i escoltar el Barça-Espanyol al Carussel (la Ronda informativa!!!).

A casa em creuo amb els meus pares. Em pregunten que tal i els hi dic que diumenge no dino amb ells. Sembla una pensió. Només hi paro per dormir. Em dutxo, faig el manta al sofà durant poc temps i cap a casa del nens.

Les cames em pesen. Porto dos dies que no paro quiet. Del partit sobren els comentaris. En un minut la Lliga es capgira. En moments com els de dissabte recordo perquè sóc de l'Espanyol i surto orgullós.

Són les 11 i algo i no hem sopat. Quedem amb altres amics al Zurich (on quedar, al Zurich, que mai hi ha ningú) i sopem shwarma. Em repetirà tota la nit, i això que no vaig demanar picant.

Semblava que havia de ser una nit tranquil·la però ens vam ficar a dormir a les 7 del matí. M'estiro i poso el despertador a les 11.

DIUMEGE 10

Em llevo amb certa ressaca. Quin dia ens espera:

1-Gran Premi de Motociclisme a Montmeló: guanyen Stoner en un face to face amb Rossi i Pedrosa de convidat. Lorenzo (no el suporto, cada cop és més... "notas" per ser elegant) surt victoriós al circuit català.


En paral·lel visualitzem la derrota del Barça de bàsquet al quart partit de la semifinal de la lliga ACB contra el TAU Vitoria.

Dino a casa del meu cosí. Amanida i pollastre. L'estómac no està per gaires festes.

2- Final de Roland Garròs entre Nadal i Federer. Tothom ho esperava i no va decebre. El manacorí s'endú el gat a l'aigua. Ja porta un tres de tres en les edicions que hi ha participat. Confirmo que els francesos són impresentables i "francesos" (no han parat de xiular a Nadal en tot el campionat).

Truco als colegues per veure si anem una estona a la platja. Fa núvol i estem "cansadetes". Decidim que cadascú es relaxi "da solo".

Torno a casa meva. Són les set menys deu.

3- Gran Premi de Montreal de F-1- Carrera caòtica, Alonso desastrós i Hamilton aconsegueix la primera victòria en un GP. Lo millor: després de l'espectacular accident del polonès de BMW, Robert Kubika, surt il·lès. Els entesos diuen que fa deu anys s'hagués mort segur. La setmana que ve, GP d'Indianapolis, prendrà la sortida com si res hagués passat.

Buff, són passades les nou i tinc gana. Tant veure esports m'ha deixat destrossat (jo ho visc, com si jugues al WII. M'hauríeu de veure al juliol amb el Tour i les etapes de muntanya, jajja, com suo).

A las 11 i poc em fico al llit. Week-end intens. Necessito carregar piles que sinó la setmana serà molt dura.

Proper cap de setmana marxo a S'Agaró!! Que passarà? Descansarem? Per fi lligarem?

TO BE CONTINUED (sempre havia tingut ganes de dir-ho, jaja).

2 comentarios:

Blogger Enric Tomàs ha dicho...

Tot molt intens, però jo em quedo amb què hauré d'anar a veure Ocean's 13 tot solano...

1:17 a. m.  
Blogger Cisco ha dicho...

Bones Enric, va ser un pla completament improvitzat i amb el teu nou horari seria díficil posar d'acord les nostres agendes!

T'aconsello que visualitzis el film i més, per gent com tu, que sou crítics de mena, jajaja!

7:13 a. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio