jueves, febrero 01, 2007

La Trinca

Sóc un freakie, músicalment parlant. Reconec que ja no queden grups que facin lletres tan àcides i amb mala llet sobre l'actualitat com feia La Trinca en el seu moment. Ja sé que ha plogut molt però els escoltes ara i encara rius, i penso, que arte!!

Els escolto des de petit, al cotxe teniem K-7, no CD, d'ells i els escoltàvem amb els meus pares. En aquell moment no entenia la meitat de la lletra però sonaven bé i els les apreniem de memòria com si fossim lloros. Amb el temps he heredat aquests K-7 que ara porto jo al cotxe i sempre que puc, si els acompanyants em deixen, m'alegro el dia amb la seves cançons.

Actualment ja no canten i es dediquen a produir, tenen una petita productora, Gestmusic, i li dediquen tot el temps i els diners. A veure si els hi va bé, jaja! Recordo un programa que feien a TV1, "No te rías que es mejor" deu fer més de deu anys que era grgrgrgrggr (no tinc paraules per descriure'l). Així que els animo a que tornin a cantar, tot i que potser passat tant de temps ja no em ferien la mateixa gràcia.

Us deixo una mostra del que van fer, i repetixo que no sóc un freakie, tot i que també m'agrada la Carrá!! ( potser si que ho sóc però prefereixo no pensar-hi)



1 comentarios:

Blogger Miguel Angel ha dicho...

Hay que dulces recuerdo trae esos videos de la trinca doctore. Seria posible en esta epoca canciones como la de fraga? Seguro que la antigua trinca sacaria mucho jugo a la actualidad no la nueva que solo se preocupa de forrase haciendo programas como OT o Cronicas Marcianas.

7:20 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio