viernes, septiembre 22, 2006

Singing in the train?

Quina va ser l'agencia de publicitat que va crear l'anunci aquell que mitificava el transport en tren, en especial el de Renfe? La vull coneixer i que m'expliqui que està passant. Que s'havia près quan van crear l'anunci? N'hi ha per llogar-hi cadires, i no ho dic pels problemes que té l'Euromed últimament.

Dilluns vaig haver d'anar a Burgos per questions de feina, i vaig escollir, ningú em va coaccionar en cap moment, anar-hi amb el tren. A bones hores!!! Encara sort que vaig escollir anar-hi de nit i amb un wagon-litz per mi solet. Tot i això, i el preu que vam pagar, de luxes cap. Tenia un llit, que amb prou feines hi cabia, i repeteixo que no sóc gaire alt, un plat de dutxa que sense xancles no hi entris perquè perdries els peus i les cames, i una pica per rentar-se les dents. I trac a tra, i trac a tra, nou hores fins a Burgos, en el corazón del renacido Imperio español, però que no té ni un quiosc de diaris obert, vergonyós.

Dic tra ca tra perquè semblava que anesssim amb diligència, no se quants cops pensava que cauria del llit de lo inestable que era, i això que anavem lents lents. Perquè no corren més? És problema de les vies? dels trens? del PP? de l'Estatut català?

Per tornar, només surten dos trens al dia cap a Barcelona, un a les tres i l'altre quasi a mitjanit. Que fer a Burgos vuit hores quan ja has vist la Catedral, no tens hotel i la morcilla no et mola? Doncs sí, augmentar el meu saldo de punts de Vodafone parlant per telèfon!!

Vaig tornar a la capital de la Galia catalana amb el tren de mitjanit que deia Sau. I tornem amb el "traca tra" i el mateix revisor que el dia anterior. No podia dormir i pensava:

-Segur que el tren de Madrid arribaria més ràpid
- Quan governi el Rajoy els hi posaran un AVE
- Quina merda això del tren

Al cap de quatre hores vaig haver de baixar a Saragossa també per questions de feina i a les set del dia següent agafava un Alvia cap a Barcelona. Tres horas i escaix i erem a casa, però la meitat del recorregut a pas de tortuga, i no ere que hi haguès tràfic. Així que jo, precisament singing singing no estava no, al contrari cabreging cabreging.

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio