miércoles, septiembre 06, 2006

Tallem la cinta

Mare de deu, qui em va dir a mi d'obrir el meu propi blog! Jo pensava que sería bufar i fer ampolles ja que sempre he cregut que tinc moltes coses a dir i que podien quedar en l'oblit. Ja ho diuen allò que "las palabras se las lleva el viento". D'aquesta manera, a partir d'ara, les meves deries, pensaments o simplement el que em permeti la inspiració del moment ho buidaré aqui, al meu blog.

M'animo a escriure ara perquè atravesso un moment vital "dolç" i les idees em broten sense parar, però això es ara, i en un futur ja es veurà.

Doncs per ser el primer dia, em freno aquí ja que la tradició popular ja ho diu que "lo bueno si breve, dos veces bueno". Ara que m'hi fixo noto la influència de la meva mare, aragonesa de neixament però catalana d'adopció en el meu parlar i escriure.

Donem per encetat el blog del Doctor-Cisco

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio