viernes, septiembre 15, 2006



Venus per tot àrreu

Ja s'acaba l'estiu, queda poc menys d'una setmana i tinc la sensació que se m'ha passat volant. Ja ho diuen que "a l'estiu tota cuca viu" però no és el meu cas. El temporal d'aquests últims dies ha fet que fos més conscient que se m'acaba el solecito, les terraçes, les nits a la fresca i veure a les Venus passejant-se amb top pel carrer. Que no es tapin encara que queda poc però queda!

No entenc el motiu però durant aquests mesos les dones em semblen més maques, i quan es tapen doncs perden encant. Sempre hi ha excepcions és clar. Em passa només a mi? és un mal comú de tots el sexe masculí? potser que m'afecti la calor i l'estiu?

A més, l'estiu és sinònim de l'arribada massiva d'extrangeres que venen amb ganes de colonitzar la població autoctòna catalana i tastar-ne uns quants. Hi ha de tot però per moments se m'en van els ulls darrere com si fos un malalt.

Aquesta temporada he escollir fugir dels meus estius a la platja de la Costa Brava, atestada de franceses, he vist món i se m'han obert els ulls, la Sra.Viver és de ben segur dels Balcans. Quines dones vam veure durant deu dies amb el company Enric Tomàs, semblava que sortien del quadre de Botticcelli.

Alfredo Lando hi hauria d'haver anat a rodar les quatriologies: "Pepe vente pa Lubjiana", " Pepe vente pa Zagreb" i la fantàstica "Pepe vente pa Sarajevo".

Ja estic buscant vols de low-coast per tornar a Sarajevo perquè allò era massa, una darrere l'altre, ni a la Barcelona Fashion Week, àntiga Desfilada Gaudí, àntiga .... ( quants cops li han canviat el nom?).

I jo que sempre he defensat la producció catalana que sota el lema "catalana i neta no hi ha rés", però n'he començat a dubtar. Llastima que el serbi no l'acabo de dominar, que sinó....

Així que de moment la Sra.Viver és dels Balcans però potser el proper estiu vaig a Suecia i me n'adono que és sueca, quin lío! No m'extranya que no em durin les dones? Està ple de Venus per tot àrreu!

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio