viernes, enero 11, 2008

Internés???


N'hi ha per llogar-hi cadires. No intentis contactar amb el servei d'atenció al client de les empreses de telefonia, si no vols provocar-te una úlcera. M'explico.

Des de fa dues setmanes intento contractar un servei d'Internet pel meu pis, amb el handicap que ja tenen el telèfon contractar amb una empresa que treballa per cable (no donaré noms però si pistes). Aquest fet fa que no pugui acceptar cap de les ofertes que fan els altres operadors sense donar-me de baixa de la que ja tinc. A més, els preus que ofereixen són, de llarg, els menys competitius del mercat i la seva capacitat de baixar preus és nul·la.

Tot just fa cinc minuts que acabo de tenir una disputa dialèctica amb un dels teleoperadors i em sembla que em donaré de baixa d'aquesta companyia (si el propietari del pis té a bé firmar-me el fax de renúncia).

Tenia tres minuts lliures a la feina i m'he decidit a trucar. És un 902... (de gratuït, niente niente). Després de passar-me cinc minuts donant el DNI del titular, l'adreça, el número de telèfon i el motiu de la meva trucada, em passen amb una operadora. Començo a perdre els nervis quan em torna a requerir la informació. Respiro fort i li dono. Atesa la meva consulta em passa amb un altre departament d'ofertes que !!! em torna a preguntar el mateix!! però m'informa de les tarifes. Són simplement abusives ja que les ofertes són pels nous clients, no pels que ja ho son (manda huevos, que deia el Trillo).

Per enèsima vegada repeteixo que vull el servei d'Internet més econòmic que tinguin, sense televisió per cable ni trucades, i que si fa falta que em posin el modem de paper. L'oferta no baixa dels 43 euros per 3 MB de velocitat.

Insisteixo que vull un preu més arreglat ja que aquesta quantitat mensual no s'adapta als meus ingressos i amenaço en donar-me de baixa (normalment funciona). La he tirat el meu farol i sembla que el recullen. Em passen amb el departament de contractació que.. em torna a demanar totes les dades (no li crido perquè no en té cap culpa aquesta pobre dona), i em confirma que de 45 euros no baixem.

De perdidos al rio-em dic, i gairebé li imploro una rebaixa de preu. No hi ha manera, és més dura que el Sargent de Ferro. Provo amb la tàctica Z, desesperada, i li comento que si sap si puc contractar alguna altre companyia d'Internet tenint el telèfon amb l'empresa patrocinadora de l'estadi de futbol del Mallorca (aquesta pista és bona). Li sap greu però no.

Finalment tenim un petit intercanvi de punts de vista sobre el preu del servei.

- Perdoni, però aquest preu el trobo desproporcionat
- És el que hi ha
- Saben que no són competitius respecte les altres empreses del mercat?
- Nosaltres oferim qualitat
- Preferiria menor qualitat i un preu més arreglat, i vostès perden competitivitat
- Això es depèn de com es miri i del que es vulgui

M'acomiado de la meva "nova amiga" i començo a buscar noves opcions per la meva aventura internàutica. Companyia sense cables, has passat a la història.

P.D. L'origen d'aquesta tempesta ve donat perquè no puc robar wi-fii als veïns que han protegit les seves connexions (quina ràbia)

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio