miércoles, diciembre 19, 2007

Flash informatiu

Bona tarda són les set (Basses tremola que vinc!) i benvinguts al flash informatiu de radio doctor. Les informacions més destacades dels últims dies són:

Des de divendres passat ja estic definitivament independitzat. Moltes sensacions recorren el meu cos. Viure sol no és tan ideal com pensava. Et sents estrany quan arribes a casa i no tens amb qui comentar la jugada i veure les pel·lícules i no poder comentar que ja has endevinat l'assassí. La compra és més feixuga i cara, però és un pas endavant i estic encantat.

Finals d'any. Les empreses fan els balanços i tanquen els pressupostos de l'any vinent. És moment de passar pel despatx del director general a comentar les pujades (si ets afortunat). Entres amb la maleta plena d'arguments per fer-li entendre que et mereixes molt més del que et retribueixen però no arribes a obrir-la. Els caps no acostumen a deixar-te parlar i acabes amb un irònic "tota pujada és bona, de responsabilitats i salaris".

Crisi pels regals de Nadal. Els catalans gasten una mitjana de més de 600 euros en presents per aquestes festes. El menda encara no ha obert la cartera i se'm tira el temps a sobre. No és que no els vulgui comprar sinó que em falten idees. Tots tenim de tot i has de buscar coses que facin il·lusió i siguin útils. Vaya papelón. Com jo deuen estar moltes famílies perquè els carrers i les botigues estan a tope. He llegit que hi ha negocis que es dediquen a fer les compres de Nadal. Algú te el telèfon??

Ja tinc un Ipod. M'he resistit però he caigut i m'he unit al clan. Vaig començar amb un Mp3 però em va durar poquíssim. Va caure a terra la primera setmana i ja no va voler funcionar més. Els del bazar de la Barceloneta es van passar la garantia pel forro. Amb la meva nova adquisició, agraiments al meu cosí per portar-la del Japó, podré descarregar-me música per avorrir, de tots els estils i fins i tot fotografies i llibres. És tremendo com a avança la tecnologia. I jo que encara funciono amb la disquetera de "cinc i quart" (és un dir però reconec que no estic a la última).

L'AVE ja hauria d'estar a la frontera de l'àrea metropolitana de Barcelona però no hi ha manera. Estem gairebé al 2008, portem quatre anys de retard, però ningú pot assegurar quan podrem estrenar-lo. Jo que tinc ganes d'anar a Madrid amb el tren d'alta velocitat i que em deixi a Atocha. Ja no espero res dels polítics en aquest tema, els "peperos" critiquen els "sociatas" i aquestes es disculpen dient que la gestió inicial del projecte va ser seva. Això es respondre al ciutadà, són com nens.

I això es tot per avui. La informació tornarà puntualment la setmana que ve. Us esperem. No deixeu de sintonitzar el nostre dial. Sigueu feliços.
Happy happy (no deia això Joaquim Luki??).

5 comentarios:

Blogger Enric Tomàs ha dicho...

Veig que la recent estrenada emancipació ha afectat positivamente a la teva literatura. Realment anar a viure sol és molt important: per mi no només va ser això que comentes tu de comentar qui és l'assassí, sinó tb el fet de donar un pas que mai hauria de tenir pas enrera. Després de tants anys vivint a casa els pares, passes a ser més responsable d'un mateix si cap. Ja ho comentarem face-off. A veure si rasuqes algun augment i invites a una cervesa o tallat, en el seu defecte.
P.d: sí ho deia en luqui, de fet la frasde completa era: besitos para ellas, abarazos para ellos, sigue bien, happy happy. RIP

3:36 p. m.  
Blogger Cris ha dicho...

T'has independitzat?? Ostres, què xulo!!! Felicitats! I on vius?! Faràs festeta, no??

11:38 a. m.  
Blogger Cisco ha dicho...

Si Cris, per fí ja volo per separat! ha costat però ha valgut la pena! el pis està molt bé i a dos minuts de la platja mar bella! a l'estiu serà la hostia!

Enric, per cert, hem rascat alguna cosa però no el que esperavem!

12:22 p. m.  
Blogger Enric Tomàs ha dicho...

Doncs aleshores hauràs d'invitar, tot i que no al que esperem.

3:43 p. m.  
Blogger Oriol Burgada ha dicho...

I el soparet amb què comentarem els impediments domèstics de la independència és el dia...

12:45 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio