martes, diciembre 11, 2007

Tancant finestres

Arriba el moment de tancar les finestres del 2007 i obrir les del nou any que s'aproxima. Falten menys de tres setmanes. Com passa el temps, i sembla que era ahir que anàvem amb els pantalons pirates i les xancles nudistes.

No és que m'hagi tornat sentimental i donat a fer balanços però la conversa ha sorgit avui a l'hora de dinar amb els companys. Un dels meus "tupper colegues", de nacionalitat austríaca, m'ha comentat que tenia la intuïció que el 2008 seria un bon any. M'he quedat una mica parat ja que no m'havia plantejat encara aquestes qüestions i amb prou feines procuro acabar bé aquest, instal·lar-me al nou pis i no agafar la grip intestinal que circula per totes les empreses.

Com a resposta a la seva precoç pregunta he volgut saber en que es basava per pronosticar que seria un bon any. No ha sigut fàcil que entengués la meva pregunta. O jo, de vegades, parlo estrany o encara existeixen barreres idiomàtiques. Finalment, m'ha confessat que es tractava d'una sensació que tenia dins i que pensava arriscar-se en muntar nous negocis de cara al 2008 ja que estava convençut que el vent bufaria a favor.

Jo encara no tinc una opinió definida sobre el que em portarà el nou any, prefereixo no crear-me expectatives que no es compleixin, i això si que fot. Preu per preu, que sigui, com a mínim, com aquest i que les coses a nivell personal i professional mirin endavant, mai enrere. El repte és anar tancant finestres i obrir-ne de noves, però intentant no mirar enrere perquè les comparacions són odioses. Del passat se'n aprèn però no se'n pot tenir nostàlgia. Confiem que el futur ens condueixi o ens permeti caminar per nous horitzons.

Algú s'ha plantejat que li "depararà" l'any que comença en exactament 20 dies??

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio