miércoles, julio 11, 2007

Lisboa

Quins records em van venir al cap ahir quan veia a Mikimoto recorrent els carrers de Lisboa. Moltes sensacions, pensaments i emocions van venir a la meva ment quan veia els carrers estrets i empinats, el Castell de Sao Jorge, la Torre de Belem, Cascais i la seva plaça del peix, en definitiva, tots els indrets.

Ja fa cinc estiu, el meu company d'Erasmus, Sr. Joan Serrano, i un servidor van recórrer Espanya i Portugal durant tot el mes d'agost. Va ser increíble tornar a veure molts companys a les seves ciutats i en els seus ambients. Vam visitar ciutats que ja coneixia com Santander o Múrcia però vaig descobrir les excel·lències d'indrets com León, Oviedo, Mèrida, València i finalment Lisboa de la mà dels companys portuguesos.

Vam estar més d'una setmana per terres luses i vam fer de tot. Teniem seu a Cascais, a casa de la meva tieta, però vam anar un dies a Algarbe i un parell de dies passejant pels foscos carrers de la ciutat dels "fados" guiats per la gent d'allà.

Amb els records de la nostre visita i la que estava fent Mikimoto vaig decidir que hi tornaria un cap de setmana llarg o un pont, per reforçar els meus lligams amb aquesta ciutat. Lisboa, espera'm que ja vinc!

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio