lunes, junio 25, 2007

Buff, sardines!


Per quin motiu em posen sardines a l'amanida? Que li he demanat?? No ho entenc (aquest podria haver sigut perfectament un diàleg amb la cambrera que avui m'ha servit una amanida catalana amb aquest afegit de peix, però m'he callat i he apartat les sardines i he menjat el verd).

Tan estrany sóc? Ningú més detesta aquests peixets?? La seva olor, el seu fort gust, definitivament no puc amb elles, ni fregides, ni a la braça, ni crues ni amb foie.

Confesso que sóc carnívor de totes totes, donde vas a parar?? On hi hagi un bon filet que treguin les sardines de la meva vista, Tot i que.. no faria fàstics a una mariscada.

Crec que detesto les sardines perquè em recorden "el noble arte" de pescar i l'oloreta que se't queda als dits després de sis hores intentant que algun peixet se t'enganxi al teu ham (dic intentant perquè no tinc gaire traça en això de la pesca). Us ho dic: "l'eau de sardine" no enamora pas les dones.

Aprofitant el debat de toros si /toros no (missatges al 5551) voldria proposar el de les sardines. Què guanyi el millor!

5 comentarios:

Blogger Enric Tomàs ha dicho...

A mi si m'agraden les sardines...

Encara tens 26 anys, tal i com indica el teu perfil?

2:58 p. m.  
Blogger Nadia ha dicho...

Sardines sí, gazpacho no!
He dicho.

10:40 a. m.  
Blogger Cisco ha dicho...

De moment la jugada m'està sortint malament. Guanyen els SARDINES SI per dos a zero.

Jo em mullaré i defensaré un producte tant nostre com el Gazpacho, però que sigui natural,res de preparats.

1:47 p. m.  
Blogger Enric Tomàs ha dicho...

Sardines sí o no, però.... 26 anys encara??

2:41 p. m.  
Blogger Cisco ha dicho...

Lonely, ho vai canviar ahir, que no es veu l'edat?? potser és que em vull fer passar per més jove!

3:57 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio