domingo, abril 15, 2007

Ressaca Post-Madrid

Ja ha passat una setmana des de que vam anar a Madrid i tinc la sensació que no m'he recuperat. Vam viure masses vivències? vam sortir massa? el centre de la capital no és tan petit com ens pensavem?

El resultat d'aquestes hipòtesis és que m'he passat la setmana fet pols, "canshado canshado" que deia el Romario. El meu cosí gairebé hem guanya a l'esquaix un match que estava dominant, la feina se m'ha fet feixuga i aborrida, ahh, i vam tornar al dentista.

Recordeu el post sobre la meva última visita al dentista? podem dir que la de dijous va ser més "normal" si exceptuem la fase de les radiogràfies a les dents. Quin espectacle? semblava el Paco Martínez Soria visitant per primera vegada un metge.

L'enfermera, a qui li dec un regalet per la paciència, em deia:

-Mossega aqui! I jo pam, mossegava, però col·locava malament la llengua i no servia! Així amb totes posicions, a dalt i abaix, i sense haver dinat! La mossa em mirava com pensant:

-D'on ha sortit aquest nano?

De moment m'han receptat medicaments i dijous començo dues sessions de neteja i respatllat. La cosa promete! Sereu puntualment informats!

I com deia aquell: així veig les coses i així m'agrada explicar-les! ( és una adaptació que he fet ara però que m'ha molat).

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio