martes, abril 03, 2007

Per fí plou

Qualsevol diria que ens han canviat el país. Des de fa més d'una setmana gairebé no veiem el sol, la sal de la vida. Personalment, tot i reconèixer la seva necessitat, no m'agrada gens la pluja. M'afecta el caràcter i perdo les ganes de fer coses. Sort que no visc a Holanda o indrets on plou día sí i día també, m'exiliava segur.

Aquesta passada matinada ha plogut sense parar. Com a mínim espero que serveixi per omplir els pantans i evitar que els plans de sequera entrin en funcionament. Qué hi tendrà a veure el canvi climàtic? i la capa d'ozó? Ho dic perquè la gent els culpa de tots els fenòmens que ens envolten en els últims temps.

Si l'Espanyol guanya la Copa de la UEFA i Ivan de la Peña renova, també en seran els artifexs?

Adjunto vídeo d'una tempesta de matinada i agraeixo que no em pillés a mi!

P.D. Torno amb força després d'una petita pausa d'inspiració.

1 comentarios:

Blogger Friks Vaporup ha dicho...

Ja sé que fa gairebé un any d'aquesta entrada, però fins avui no se m'havia acudit mirar els links als meus cutre-videos i, mira, m'ha fet gràcia trobar això aquí.

Un bloc molt interessant; t'afegeixo a la llista de llocs que visito.

Salut ;-)

9:19 a. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio