lunes, febrero 26, 2007

Complir la paraula

Per fí, després de molts caps de setmana sortint divendres i dissabte he pogut centrar-me. L'ocasió s'ho valia. Aquest cap de setmana hem fet trobada d'historiadors a la Cerdanya i he descansat, física i psicològicament. Fidels lectors d'aquest bloc m'han recordat el meu post sobre els caps de setmana i la meva voluntat de sortir menys i disfrutar-los més. Em retreien que no sería capaç de fer-ho i que retirés les meves paraules. Doncs no ho faré perquè espero que aquest cap de setmana marqui un punt d'inflexió.

No deixaré de sortir ni molt menys però és bestial l'energia que tinc avui dilluns quan he pogut carregar les piles. Per fi, he complert la meva paraula.

L'estada a la Cerdanya ha sigut genial. Les hem de repetir més sovint. Recordem les velles històries, bebem força i menjem com si no hi hagués un endemà. L'única cosa que hem de millorar són les compres al supermercat. Ens hi passem molta estona i comprem de més. Poc càlcul. És preferible que sobri que no que falti però se'ns en va la mà.

Ja tinc ganes que en tornem a fer una altre, en forma de paella a Llinars o a Roses.

Mentrestant aniré relaxant les meves sortides ja que m'agrada començar els dilluns amb tanta vitalitat.

2 comentarios:

Anonymous Anónimo ha dicho...

La teoria de la comunicación se ha dado en llamar retroalimentación (feedback en inglés) a la posibilidad que tiene todo receptor, almenos en estos blogs, de plasmar su parecer sobre cualquier artículo y hacerselo saber al autor del mismo y a otros lectores. De modo que su respuesta constituya un nuevo mensaje de retorno.
Creeme, cisco, que cuando te digo que, en lo que se refiere a este blog, los comentarios de los lectores suelen ser mas interesantes que el artículo que les precede.
Te animo a mejorar.

7:18 p. m.  
Blogger Cisco ha dicho...

gracias enrict, tomaré nota de tus sugerencias pero con este blog no pretendo más que deshogar mis pensamientos, sin ninguna otra intención de convertirme en guía ni líder de pensamiento.

Salutacions!

12:27 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio