martes, abril 17, 2007

Camí a Glasgow

Quins nervis! Porto uns dies que em resisteixo a treure pit i fer valer la meva condició de periquito pel gran paper que estan fent a la desvirtuada Copa de la UEFA. Amb prou feines recordo la final que van jugar l'any 1988 contra els alemanys del Bayer Leverkusen, l'equip de l'aspirina, i se'ns va escapar a la tanda de penals.

Encara no entenc com vam poder perdre aquell matx. Al partit d'anada els hi vam (parlo en primera persona del plurar perquè jo corria per la banda del meu sofà com un boig) passar per sobre i ens vam endur un 3-0 per la tornada. Ens esperava l'infern de Leverkusen i no cal dir com ens va anar.

Aquest cop ens tornem a enfrontar amb un equip alemany i de ben segur que patirem (potser ser perico és sinònim de patiment). Ja li va costar al todopoderoso FC Barcelona eliminar-lo de la Champions, així que ens espera una bona dosis de paciència i que Gorka Iraizoz tingui dos dies inspirats.

Haig de confessar que no he escrit abans, no per vergonya sinó per superstició, ja que només falta que jo escrigui aquest post per que "patapam" ens eliminin. Recordeu que l'any passat ja ens va fer fora el Shalke 04.

A la Lliga, en principi, ja estem salvats però m'agradaria que miressim amunt. La plantilla no és per llençar coets però podriem estar més amunt sinó fos per la quantitat de punts que hem perdut a casa.

Ahh, m'oblidava, la darrere jornada Ismael Urzaiz va posar de manifest les nostres querències amb les pilotes altes. Espero que hagin après la lliçó ja que els germànics la saben llarga amb aquest tema.

Amb aquest avís tanco el meu petit post sobre l'Espanyol i el gran paper que està fent a Europa (per cert, el Barça on és?), al igual que l'Osasuna que també té un pressupost baix com el nostre.

Tanco amb un paràgraf de l'àntic himmne:

(lalala- música-que ets la pàgina més neta de la història, de l'esport tant ennoblit per tot àrreu. Campeón del señorio, con leal rivalidad...... Español).

P.D. Si, ara en tenim un en català però no me'l he pogut memoritzar.

5 comentarios:

Anonymous Anónimo ha dicho...

Renoi cosinet,
Tu ets dels que reconeix ser de l'equip un cop surten les victories.
Per cert, a tothom: És cert, el meu cosí sempre ha estat i serà de l'espanyol. Què hi voleu fer? Sempre hem dit que era raret.

6:19 a. m.  
Blogger Cisco ha dicho...

Però quina barra tens anònim!! els els inicis del meu bloc ja vaig "confessar" la meva condició de periquito i no només quan els vents ens bufen a favor! tot i això, com a periodista i "tocacullons" que sóc, mantenc la meva visió crítica vers la inafusta gestió del president Sánchez Llibre!

12:58 p. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Así me gusta campeón! Dales caña a todos estos catalanistas del Farsa!! Con tios cojonudos como tu vamos a construir una ESPAÑA única.

9:38 a. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Veig que en el teu full de rutes manquen dones. Com sempre, no deus saber comportar-te devant d'elles. Voldria fer-te una pregunta íntima: Quan fa que no et relaciones?

9:49 a. m.  
Blogger Cisco ha dicho...

hola enric t, ja feia dies que no et manifestaves en aquest bloc. la meva vida personal rutlla bastant bé, merci per preopcupar-te!!

una abraçada i cuida't!

6:17 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio