sábado, noviembre 04, 2006


El Toro se'm casa

Fa dues setmanes vaig rebre una trucada que, tot i que l'esperava des de feia mesos, no va deixar de causar-me sorpresa.

Recordo que era diumenge a la tarda. Sona el telèfon ( Ring, ring, ja sabeu..) i era ell, el Sr. Juan Luís Serrano Toro, alías "Toro" pels amics i la policia del seu poble, Sant Llorenç Savall, just al peu de La Mola. Despenjo i ens saludem amb el nostre típic:

- Que hi és en Francesc? Qué se ponga! ( li agrada en Gila, com a mi). Ens fem les preguntes de cortesia ( com et va tot, la familia bé, les dones...) i em deixa anar:

- T'haig de dir una cosa. No fagis plans pel pont de decembre ja que el dia 8 vas de casament.

Cullons, em vaig quedar sense saber que dir, i mira que el grup d'Història de la UAB ja sabiem que es volien casar però encara sense data fixada. La veritat és que la vida tampoc li canviarà gaire ja que fa uns dos anys que viu amb la seva novia, una mossa alemana que respón al nom de Misha ( Michaela en llengua germànica).

Recapitulem. Amb el Toro deu fer uns set o vuit anys que ens coneixem. Vam estudiar junts a Bellaterra i ens vam fer molt amics compartint un Erasmus a Trieste. Els dos mano a mano. Ens van passar de tots colors, i sort d'ell en moltes ocasions que em treia de situacions peludes o em feia reflexionar sobre el meu comportament ( els Erasmus ja se sap que és una mica el "living la vida loca").

A més, per casualitats de la vida, va conèixer la que serà la seva dona durant un Carnaval a Roses, on ella vivia abans de traslladar-se al seu poble al Vallès. Aixi que, en part, em semblo com Cupido ( eii Toro que les fleches que us vaig llançar són de Huelva, i espero que me les tornis pel teu casament amb alguna noia soltera, catalana i neta com ens agradava dir!!).

Del grup de la facultat, el Toro serà el primer que faci el pas cap a la vicaria però com ell em repeteix, després el seguirem tots. No m'extranyaría que d'aquí poquet em torni a trucar per dir-me que un petit Juanito està de camí, ja que la Misha intueixo que en té ganes. Ja veurem que passa, de moment són meres especulacions com els possibles pactes socio-convergents després de les "ereccions" de l'1 de novembre.

No obstant, que passi el que hagi de passar i que tinguin molta sort. Ahh, Toro ens estem fent grans i decisions com les teves ens ho fan palès.

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio