miércoles, octubre 25, 2006

FLOR D'UN DIA

25 d'octubre de 2006. Son tres quarts de sis de la tarda i acabo d'arribar de Madrid. De la capital és un dir, perquè només he anat de la famosa Terminal T4 a Ifema, on es celebrava el Saló Matelec d'Electricitat. He viatjat en avió i he repetit l'experiència d'anar en classe turista. A l'anada i a la tornada. Els dos viatges a Madrid en les darreres dues setmanes em fan pensar que el meu bitllet amb business no va ser més que flor d'un dia. Tot i això, seguirem informant dels meus viatges i si torno a volar en primera classe la farem grossa.

7 comentarios:

Anonymous Anónimo ha dicho...

hola,
m'agradaria fer una reflexió amb els cosins:
He tingut la sort de coneixer-vos a través del blog
del cisco. No vull deixar-lo al marge i ja et vaig dir
que no volia fer servir el meu email, ja que estic
molt agraida a la oportunitat brindada pel blog. La
data i l'hora no em va massa bé, ja que fins al març
tinc classe pels vespres. Millor un cap de setmana.
Respecte al que em dius al mail d'evitar el
coneixement del cisco no em sembla bé. Ja que també em
fa molta il·lusió tenir el plaer...

10:20 a. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Aquest post ja fa tuf...

4:05 p. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Francesc:
Amb molta il·lusió miro cada dia el teu blog perque m'agrada com escrius. Avui he vist la foto del vaixell i suposo que deu ser una foto familiar.
D'altra banda sembla que a l'Ignasi li molesti que poguem mantindre una relació a través del teu blog. De la mateixa manera que el teu cosí em va responent només per email.
Voldria saber la teva opinio?
Cal que deixi d'escriure?
gràcies

7:30 p. m.  
Blogger Cisco ha dicho...

Hola Laia, amb mi podem seguir mantenint correspodència via blog però el tema del meu cosí ja és una cosa que heu de parlar entre vosaltres dos. D'altra banda, celebro que t'agradi el meu bog. Ets de les poques persones que en té bona opinió. Salut

4:12 p. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Laia,
Si Mahoma no va a la muntanya la muntanya va a Mahoma.
Per tant, sabent que no et va bé entre setmana et proposo el Bar que et vaig dir al mail el primer dissabte que vulguis.
I si, el meu cosinet, a qui s'ha de felicitar pels seu 27 anys també vindrà. Així sabràs perquè ens diuen Zipi i Zape.

7:39 a. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Per cert Laia,
Hi ha alguna manera de parlar amb tú?. Em passes el telèfon (jo si el vols te'l passaré per mail). Així posem veu a la misteriosa ...
Siau

7:44 a. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Eps Laia, en cap moment em molesta que mantingueu una relació via blog!! El meu comentari sobre el tuf del blog, es referia a que el blog del tal Cisco portava dies sense actualitzar i demanava que l'autor es posés les piles. Lamento la confusió generada.

9:36 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio