jueves, octubre 05, 2006

INDEPENDITZAR-SE

M'estic quedant sol. No entenc el que está passant però els meus companys de generació se'n van a viure sols, s'independitzen i emprenen el seu propi vol. I em fan una enveja...., sana, això si, però no deixa de ser enveja. Fa poc més d'un any eren pocs membres del meu cercle de coneguts o amistats que decidia i podia llogar-se un piset i pagar-se la mitjana de 600 euros que costen mensualment. A data d'avui, són la majoria els que ja han marxat de casa i els que no, estan buscant una ganga ( si existeixen!) de forma decidida.

A que espero jo? Amb el meu sou peladet peladet no puc pretendre viure sol, hauria de compartir amb un, i si m'apretes amb dos més, i clar la convivència a vegades no és tan fàcil. Estic pensant si em queda algun familiar o conegut que tingui un pis lliure i que respongui al BBB ( Bueno Bonito Barato), però crec que ja han estat assaltats per altres joves amb amb més decisió que jo mateix.

Una cosa tinc clara. El meu moment s'està apropant. És com quan les dones noten que se'ls fa tard per ser mares, doncs a mi em passa amb el fet i l'acció de anar-me'n de casa. Ja és el moment. Un parell de mesos o tres de calaix i començar a buscar des d'aquest mateix moment.

Però abans d'acabar aquestes línies.. ningú sap d'alguna ganga BBB? Que m'ho faci saber que m'hi llençaré de caps. Ja us explicaré com evoluciona la meva recerca de pis....

1 comentarios:

Anonymous Anónimo ha dicho...

Penso que podries donar veus de les teves intencions, i ja veuràs com el dia menys esperat t'assebentaràs d'un pis per tu que és un xollo...

12:12 a. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio