miércoles, octubre 11, 2006



Sorpresas te da la vida!

Ja ho deia no recordo quin grup quan cantava "sorpresas te da la vida, la vida te da sorpresas, ai ai". Doncs fa dos dies me'n va donar una a mi mateix: fer un viatge en avió en business class, o sigui, a tot comfort.

No es tractava d'un vol llarg, anava a Malaga, ni d'un Airbus enorme de dos pisos com el que acumula retards a l'entrega, sinó d'una "avioneta" Spanair, però anava en primera, que cullons! Tots d'executius agressius i jo allà clavat, amb els meus pantalonets de pinsa i la camisa per dins. Tampoc us penseu que m'he tornat boig i hagi decidit llençar els diners i viatjar en primera, però m'ho pagava la feina, així que aprofitem. Haig de reconèixer que es va comode, però no m'hi sentia del tot a gust. Deu ser per la falta de costúm. El vol a la ciutat andalusa dura poc més d'una hora però em va donar temps a berenar, agafaval'avió a les sis, i dur-me galetetes i snacks a la bossa per l'hotel.

Aquest dia deviem ser set persones en aquell espai, un per fila. Els seients són els mateixos que els de classe turista. La diferència rau en el servei. La de coses que em van passar pel cap quan la hostessa de vol em va dir:

- No dude en pedirme lo que quiera para hacer más placentero su vuelo!

Si, la fantasia que tenim tots quan viatjem en un avió a uns quants metres d'alçada també se'm va ocorrer però vaig preferir que em deixessin baixar de l'àparell i que no fos amb manilles. Com que de plaers carnals no en podia tenir vaig optar per ocupar dos seients, estirar bé les cames i mirar el cel; tot això engollint les pastetes i entrepà que donen.

A l'endemà tornava, a les set i mitja agafava el vol. Erem menys a la primera classe i una hostessa morena, realment maca, m'ho va tornar a dir: - Qué desea para hacer más placentero su viaje? De moment no els hi demano res però si m'acostumo a viatjar en primera i li poso morro pot ser que hi hagi marro a les alçades ( ja em faria gràcia ja).

Dimarts 17 vaig a Madrid en avió. El vol serà encara més curt, però que em dirà, i que li respondré a l'hostessa?

1 comentarios:

Anonymous Anónimo ha dicho...

Ostres! Això si que és un bon ganxo... què ets capaç de dir-li a la hostessa?

3:56 a. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio