miércoles, octubre 18, 2006

Sorpresas te da la vida II

Recordeu el meu viatge a Malaga en primera classe? No s'ha tornat a repetir, he tornat al grup dels vols en classe turista, que molen més. Ahir a les set del matí vaif agafar el pont aeri cap a Madrid i pensava, que inocent, que repetiria l'experiència malaguenya i aniriía com un rei en primera.

De primeres, em fico a la cua dels listos i convençut, tota l'estona, que esmorzaría a l'avió. No em diuen res però em toca la fila 20. Vaig pensar: - Si que és gran l'àparell que tenen vint files de business!! Entro a l'avió i veig que està a tope, i que el meu lloc está casi casi al final de tot. Mi gozo en un pozo. Ni esmorzar, ni cafè, ni snaks, ni la hostessa demanant-me que podia fer per alleugerir-me el viatge.

El pitjor és que el vol anava ple fins a la bandera, tots amb corbata i malateta executiu. Manca dir que el primer amb malateta i corbata, el menda.

Dimecres 25 torno a la capital del regne. Em mentalitzo de tornar a viatjar en classe turística. Què passarà?

Continuarà en pròxims posts.....

3 comentarios:

Anonymous Anónimo ha dicho...

Para un blog que parece interesante, no entiendo nada, que lástima!!
Respeto que hayas decidido escribir en catalán pero enriende que es cerrar un poco tu blog a un sector.
Un saludo

1:12 p. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Este blog empieza a estancarse. Insto al autor a retomar sus tareas...

12:18 a. m.  
Blogger Cisco ha dicho...

No sufrais, q ya vuelvo a estar en la blogsfera. He pasado unos días pero retomo mis tareas, con inclusiones en la lengua de Cervantes.

3:28 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio