viernes, octubre 06, 2006



Catalunya is not Spain

Se n'han sortit amb la seva i l'espot promocional de la selecció catalana pel partit contra Euskadi d'aquest diumenge al Camp Nou ha estat retirat a instàncies de la jutgessa que instrueix el cas. Tant els hi molestava? No es podía entendre només com una estratègia de marketing per ser original, donar que parlar i atraure més gent a l'estadi? I després en acusen a nosaltres de ser provincianos, i de poble, però ja ho diuen que "quien pica, ajos come".

No obstant, ningú ens treu que diumenge es juga un partir, de pachanga sí, però no li treu morbo. Us imagineu que un dia fos oficial? Segur que uns quants polítics, del PP i PSOE, no sabrien on mirar i impugnarien fins i les talles dels mitjons, que no fessin pujar el rendiment, amb tal d'evitar que es jugués.

1 comentarios:

Blogger Miguel Angel ha dicho...

Mi querido amigo doctor viver fill antes las ranas cantara flamenco que catalunya tenga seleccion oficial. Lo que se vio en ese partido y en los dias anterior fue como hasta el deporte se utiliza como alma politica para una nacionalismo rancio antiguo y sin ninguna legitimacion ni historica ni moral. Si por mucho que yo quiera decir que soy napoleon lo voy hacer mucho menos por que repitiais esa misma mentira un dia si y otro tambien va hacerse verdad. Lo unico que se consigue con el anuncio ese y con altos asi es ganar amigos en el resto de españa. Querido doctor la historia esta primero para conocerla y aprender de ella no para vivir constantemente del otro tiempo pasado porque no siempre fueron mejores

1:07 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio