miércoles, noviembre 01, 2006


POCA PESCA

Aquest estiu ha fet sis anys que els meus pares van complir un dels seus somnis: comprar-se un barco. Matitzem-ho una mica, el somni propiament era del meu pare, que ha navegat des de petit, però ma mare, que és de la muntanya i el mar com que ni fu ni fa, el va recolzar i li va deixar uns dinerets que li van tocar en herència al morir la seva mare.

Pensant-hi fredament, aquets trastos costen un ull de la cara. Toques a bastant més d'un milió de pessetes de les àntigues per metre quadrat. És un mini mini pis que navega pel mar. No tot han sigut flors i violes perquè el meu pare la vol per pescar i nosaltres per "barquejar". Com que no ens agrada discutir i sóm majoria, doncs decidim anar a banyar, i aíxi fem tots els estius. Ens reunim dos o tres barques i dinem en una caleta. La sensació de relàx és absoluta però si fa solete et quedas gamba gamba.

Abans m'agradava anar de tant en tant a la platja, els motius són obvis perquè els ulls no descansen ni un moment, però "ya me estoy quitando". Ahh, el barco es diu POCA PESCA en honor a uns premis que guanyava el meu pare de petit/jove on triumfava qui pescava més. Tot i així, els premis es deien POCA PESCA.

Ja té sis anys, però la Beneteau Antares 7.10 està com nova ( amb lo que costa com per canviar-la cada poc com el cotxe...). Us deixo que arriba una onada i sinò agafo el timó amb dos mans mullará la tripulació.

2 comentarios:

Anonymous Anónimo ha dicho...

Perquè no em sorpren que no prefereixis la pesca al bany. Hauries de fer més cas a ton pare i acompanyar-lo a pescar. Ja saps que s'hi fan moltes converses interessants. Tu no en pesques ni un però l'important és passar una bona estona.

1:53 p. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Veig que has canviat la foto de la teva presentació. És totalment impresentable. Aclareixo: és una fotocòpia mal feta del tiu de Martini.

8:03 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio