jueves, noviembre 22, 2007

Serrat i Sabina

No m'agrada que em facin escollir entre Serrat i Sabina, actualment en gira conjunta, ja que els dos m'agraden per igual. No obstant, com la música en general, depèn de l'estat d'ànim que tinguis que escullis un o l'altre, ja que un em trasllada a un escenari i em porta un records i l'altre m'evoca altres sensacions. No tenen res a veure, són dos estils diferents, tot i que ara versionin cançons l'un de l'altre, però no vull destacar-ne només un.

Això si, puc reconèixer que Serrat ens ha acompanyat a casa des de tota la meva infància i Sabina ho ha fet quan estava en plena adolescència. Tendeixo a escoltar al nano de Poblesec quan estic a casa mentre el poeta d'´Úbeda m'acompanya en els meus viatges i sortides.

Us en deixo dos mostres perquè compareu i digueu la vostre.



(Original de Eclipse de Mar de Juan Carlos Baglieto)



(Original de Cançó de Matinada de Joan Manuel Serrat)

3 comentarios:

Blogger Enric Tomàs ha dicho...

Quan dius "l'altre m'evoca altres sensacions", a què et refereixes?
A mi tb m'agraden els dos. Serrat, cert és, potser et retrotrau a la infància i l'has escoltat a casa, amb els teus. Sense cap mena de dubte la millor de Serrat és Mediterráneo.
De Sabina aquesta que has escollit m'agrada força. Si em permets recomanaria una que es diu Con la frente marchita, que tb és molt xula.

8:46 p. m.  
Blogger Cisco ha dicho...

m'apunto el suggeriment amic Tomàs!! Quan parlo de sensacions es que relaciono a un o l'altre amb diferents circumstàncies i moments vitals.

Per quan un karaoke??

8:30 a. m.  
Blogger Enric Tomàs ha dicho...

Jo no tinc vocació de pequeño ruiseño però accepto l'envite...

3:52 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio