jueves, octubre 11, 2007

Si fuera......


De petit sempre ens preguntaven allò de "que voldràs ser de gran??". La meva resposta ha anat evolucionat amb el pas del temps, des de futbolista a Mario Conde (a excepció del seu pentinat llepat m'agradaven fins el coll de les seves camises), passant per periodista reconegut, i finalment còmic o ric i ociós (em permetria el luxe dels diners i del temps lliure per fer el que volgués).
Han passat els anys i encara no ho tinc clar. La meva personalitat em porta d'un camí a l'altre desitjant masses coses a la vegada i intentant conciliar tots els meus "jo".

La seqüència somiada podria ser la següent:

1-El jo responsable estaria treballant
2- El jo desfassat es passaria els dies de festa i dormint tot esperant la següent farra
3-El jo mandrós es prendria la vida amb més calma
4-El jo aventurer gaudiria viatjant i descobrint nous racons de mon, podent anar-hi a qualsevol època de l'any (pressuposant que tenim pressupost per sufragar-ho)
5-El jo intel·lectual es dedicaria a instruir-se: nous estudis, biblioteques, museus, exposicions, concerts
6-El jo somiatruites viuria en una casa increïble amb piscina, jardí i a tocar del mar (rotllo Malibú)
7-El jo "periodista de raça" deixaria la feina on estic i demanaria una corresponsalia al Pròxim Orient, a Xina o Japó o a cobrir qualsevol conflicte internacional.
8-El jo "home de la casa" es dedicaria a cuidar-se per dins i per fora, intentar escriure algun llibre d'èxit i mantenir la casa en ordre.
9-El jo "bohemi" voldria ser artista, actor per ser exactes, i endur-se l'Oscar i passejar el palimito per la catifa vermella davant l'atenta mirada de milions d'espectadors.

Com ja deia Calderón de la Barca "la vida es sueño, y los sueños, sueños son", però que cony a tots ens agrada somiar i imaginar una vida diferent.

De moment, el meu jo més realista es conforma amb ser el més feliç possible, raonablement satisfet amb la feina (inclou tema salarial) i tenir temps lliure per gaudir de les petites coses de la vida (des d'un sopar amb els amics, una sortida nocturna o una partida d'esquaix).

4 comentarios:

Blogger Enric Tomàs ha dicho...

Crec que era Picasso qui deia que la mussa existeix però t'ha d'agafar treballant. A vegades volem masses coses i el camí per acnoseguir-les és movent-te en una o altra direcció. El que no sé és que amb tans jo's cap a quin camí dirigir-se.
P.d: en jo número 4, suposo que et referixes a viatjar "a una lonely pegado".

12:21 p. m.  
Blogger Cisco ha dicho...

Of course my friend!! no viatjo sense la meva lonely!! m'agrada la frase del Picasso, la coneixia però no l'atribuia al pintant malagueny!!

Costa centrar-se i més en aquests moments que és factible fer moltes coses a la vegada!

12:33 p. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Creo... - bueno, se, por que lo acabo de mirar en San Google - que fue Edison el que dijo: El genio es un diez por ciento de inspiración y un noventa por ciento de transpiración... claro que como dice el amigo Tomas, la capacidad de transpiración, léase trabajo, de todos es limitada, hay que centrarse... y lo dice un aspirante a psicólogo que curra de informático -ja saps qui soc, a que si?- y enlazado con esto cuantos yos tienes cisco?, Freud defendía 3,pero tu teoria también es interesante.

Salutacions.

7:23 p. m.  
Blogger Cisco ha dicho...

Digem que si Àlex, tot apuntava a que eres tu, jajaja! celebro que t'animis a opinar en aquest fòrum de les teòries i històries que és el meu bloc!

9:32 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio