martes, noviembre 07, 2006


La política catalana viu en un continuum Carnaval

Que consti que estic content amb la reedició del tripartit però aquest pacte tan ràpid, em sap greu donar-li la raó al candidat Kent de CIU, semblava pre-cuinat desde feia una temporada. Els resultats de les eleccions em deixen molts dubtes :

A que juguen els polítics?
D'aquí a tres anys haurem de tornar a votar?
Es comportarà ERC a l'exècutiu?
Aprendrà Montilla, el futur presindet, el català per parlar-lo de forma semi-correcta?
Què farà en Saura amb una macro-cartera com la que li ha caigut a sobre? L'arrosseguerà ? ( ho dic amb carinyo perquè el vaig votar fa tres anys i ho he tornat a fer).

And at least but not less, de què em disfrzaré l'any que ve? Obro un període de suggerències mentre el tripartit aconsegueix la majoria al Parlament i dona les primeres passes. Li donarem, entre tots i des de Madrid, els CENT dies de gràcia?

Masses dubtes i 4 anys per respondre'ls.....

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio